A döntősöknek járó oklevelet nyerte el a Bartók Plusz Operafesztivál plakátsorozata a Mediadesign 2017 versenyben. Az elismerést 2017. október 26-án adták át Budapesten.
Nézd máskép(p)! címmel pályázott a Bartók Plusz Operafesztivál 2017-ben készült egyedi plakátjaival a hazai reklám- és médiapiac elsőszámú orgánumának számító Kreatív magazin Mediadesign versenyén, amely a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket díjazza Magyarországon /A Bartók Plusz kreatív csapata a projektben: Dombóvári Ágnes (grafikusművész), Frecskó Lenke, Méhes László (Bartók Plusz Operafesztivál) Berindza Gábor, Nagy Sándor (Rosvig Reklámügynökség)/.
A Bartók Plusz plakátjai a jeles hazai szakemberekből álló zsűri döntése alapján egyedüliként kerültek be az előválogatás után a shortlistre, azaz döntőbe a nyomtatott ’Médiatermékek dizájnja’ kategórián belül a ’prospektusok, szórólapok, poszterek’ alkategóriában.
A Bartók Plusz Operafesztivál – a Rosvig Reklámügynökséggel közösen készített – kreatív munkái olyan versenytársakkal kerültek egy kategóriába a nyomtatott médiatermék csoportjában, mint a HVG, a Marquard Media, a Spar Magyarország, a Mercedes-Benz, vagy a Hamu és Gyémánt.